sobota, 26 kwietnia 2014

this fear

Nigdy nie wierzcie w to, że jak kupicie sobie nowy komputer, to zaczniecie pisać, albo w to że gdy kupicie sobie nowe buty, to zaczniecie biegać. To tak nie działa, a przynajmniej mi się tak nie wydaję. Ludzie maja, to do siebie że jakkolwiek inteligentni by nie byli, to zawsze się okłamują. Nie wiem dlaczego mamy do tego takie tendencje, sami zaczynamy wierzyć po jakimś czasie w to co sobie wpajamy. Wierzymy, w to że pogoda nam w czymś przeszkadza, albo nastrój, albo hałas, albo jeszcze inna bzdura. Najlepsze w tym wszystkim jest, to że zaczynamy się tłumaczyć przed samymi sobą, później nawet zaczynamy siebie samych bronić przed sobą , co jest niezwykle zawiłe jak można zauważyć. Wszystko kończy się tym, ze zaczynamy się użalać nad sobą, w końcu nie widzimy już nic. I własnie tego się boję, jeśli chcesz wiedzieć, to właśnie to jest moja największa fobia. Chciałeś usłyszeć, że boję się pająków, albo że boję się wstać w nocy i iść sama przez korytarz do toalety. Wiem że chciałeś powiedzieć, ze zabijesz dla mnie te wszystkie pająki, ale jeśli mój cały strach, to po prostu spojrzeć sobie prosto w oczy, to obawiam się, że na prawdę nie znajdziesz sposobu żeby mi pomóc. Wiesz, ja po prostu boję się bać, to absurd, wiem o tym, nie musisz się uśmiechać i znowu robić tego co zawsze. Pytasz , czego mianowicie, zawsze dodajesz, to cholerne 'mianowicie', nawet jeśli nie pasuje. Mianowicie nigdy nie pasuje, już nawet nie wiem co chciałam mianowicie powiedzieć. Wiem tylko, że zawsze wyprowadzasz mnie z równowagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz