środa, 23 kwietnia 2014

Głosy w mojej głowie

Czym są dla mnie książki ? Dla mnie, to chyba sens egzystencji, to powód dla którego to wszystko nie jest takie szare i bez wyrazu. Jakoś nie przekonują mnie wasze problemy, jakoś nie przekonują mnie problemy całej ludność. Szczerze ? Nie chce mi się słuchać o tym wszystkim, o tym że księżna urodziła dziecko i  tym, ze jakaś gwiazda pokazała majtki. Myślę, ze tak naprawdę książki są dla mnie jedynymi głosami, które jeszcze jestem w  stanie docenić. Taka nadzieja, że nie wszyscy się przejmują tym co teraz się dzieje, ale bardziej myślą o tym co się działo i o tym co mogłoby się stać.
Dlatego błagam nie każ mi się wypowiadać na temat,  o którym tak naprawdę nie masz pojęcia ! Nie każ mi mówić o rzeczach,  o których przeczytałeś na okładce gazety, albo usłyszałeś w mediach podczas reklam  i błagam nie mów mi, ze nic nie wiem bo nie chce ciągnąc tego o czym wszyscy wiedzą. Jeśli tak o wszystkim wiecie, to po co wciąż pytacie ? Boże jak kochacie swoje głosy, jak kochacie je słuchać.

-Siobhan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz