środa, 14 maja 2014

Frienship

- Jak możesz nie mieć przyjaciół ?
- Normalnie. Co w tym dziwnego ?
-Każdy ma kogoś bliskiego, tak już jest.
-Ja po prostu kiedy wstaję, nie dzwonie do kogoś, nie mówię tej osobie, że dzień jest ładny, nie uśmiecham się kiedy widzę tę osobę i co najistotniejsze nie pytam się o zdanie tej osoby.
-Przyjaźń, to nie tylko liczenie się ze zdaniem drugiej osoby.
-Och, serio ? Tak, to coś innego. Widzę dziewczyny, które nie umieją znieść tego, ze ich rzekome przyjaciółki lepiej wyglądają, albo facetów, którzy umieją rzucić całą tą przyjaźń dla uśmiechu jakiejś laski poznanej w barze. Chcesz mi powiedzieć, że tego tak bardzo mam pragnąć i za tym mam tak bardzo tęsknić ?!
-Co ci się stało ?
-Czemu miałoby mi się coś stać ?!
-Bo mówisz jak człowiek z zranioną duszą.

-S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz